Refund policy
PREKIŲ GRĄŽINIMAS:
- Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 (keturiolika) dienų nuo jų gavimo dienos. Parduotų nekokybiškų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.
- Per Taisyklių 10.1. p. numatytą terminą Pirkėjas turi teisę pakeisti ir grąžinti visas kokybiškas prekes, kurios nepatenka į Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu patvirtintų „Mažmeninės prekybos taisyklių“ 17 p. Vadovaujantis minėtu „Mažmeninės prekybos taisyklių“ punktu, parfumerijos, kosmetikos ir tualetiniai preparatai yra negrąžinami ir nekeičiami.
- Norėdamas grąžinti prekę(-es), vadovaudamasis 10.1. punktu, Pirkėjas turi kreiptis į Pardavėją el. paštu nila2021.lt@gmail.com bei nurodyti kokias prekes ir dėl kokios priežasties jis nori grąžinti. Dėl prekių grąžinimo per 24 valandas nuo el. laiško gavimo su Pirkėju susisieks Pardavėjo atstovas ir su Pirkėju suderins prekių grąžinimo procedūrą.
- Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- grąžinama kokybiška prekė (per 14 dienų) turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- visos dovanos, kurios buvo pateiktos kartu su įsigyta preke, turi būti grąžintos kartu su grąžinamomis prekėmis.
- grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, ir užpildytą grąžinimo dokumentą;
- pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų;
- Pirkėjas gali grąžinti prekes nemokamai Pardavėjo parduotuvėje – Vilniuje adresu Žalgirio 88, 2 aukštas, 203 kabinetas. Prieš tai susitarus dėl atvykimo laiko, kurį reikia suderinti telefonu 869212083.
- Kai yra grąžinama kokybiška prekė, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos, jeigu prekės yra grąžinamos jas siunčiant pagal Pirkėjo pasirinktos siuntų bendrovės taikomus įkainius.
- Jeigu yra grąžinama nekokybiška prekė, klientui grąžinimas nekainuoja – šias išlaidas padengia Pardavėjas. Pardavėjas tokiu atveju išsiunčia Pirkėjui grąžinimo lipduką, kuris jau yra Pardavėjo apmokėtas. Šį lipduką Pirkėjas turi atsispausdinti, užklijuoti ant grąžinamų prekių siuntos ir išsiųsti naudodamasis paštomatu.
- Pinigai už grąžintas prekes gali būti grąžinami grynaisiais pinigais (grąžinant prekes Pardavėjo parduotuvėje kaip nurodyta 10.4.1 punkte), banko pavedimu į Pirkėjo banko sąskaitą kaip numatyta 8.5 punkte.
- Pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl neatlikto arba vėluojančio pavedimo už grąžintas prekes, jei Pirkėjas klaidingai pateikia grąžinimui reikalingus duomenis.